Returnarea produselor
Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
- Coletele prezintă deteriorări severe;
- Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
- Produsele prezintă defecte de fabricație;
- Produsele au mărimi eronat comandate de către Client;
- Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati și fără invocarea vreunui motiv. în acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, în sarcina Clientului.
- Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
- Renunțarea la cumpărare
- In cazul in care produsul returnat este deteriorat, prezinta pete, urme de montaj, uzură sau folosire, zgârieturi, decolorari, ruperi, desprinderi, fisuri, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă, etc și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat, sau cererea de retur poate fi respinsa.
- Nu se accepta ca si retur produsele care au fost montate si nu se afla in starea in care au fost livrate.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. în cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Compania noastră va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, inlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții: în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achiziționate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor.
Aceste dispoziții se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/inlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. în toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
În funcție de comportamentul clientului companiei noastre își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.
NOTĂ: în orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificate de garanție etc.). în momentul efectuării unei comenzi on line pe site, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus. Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil și Comercial.